Grillad korv

20 Jul

© https://lchflife.wordpress.com

Korv är verkligen ingen favorit hos mig och det var flera år sedan jag åt det. Men jag tänkte att jag skulle smaka..

Så till middag blev det grillad korv med smörstekt squash och morot. Sallad med spenat, paprika och körsbärstomat. Såsen är creme fraiche med sambal oelek.

Sådan här korv som är kryddad smakar faktiskt helt okej, i alla fall när den är grillad! Men kommer nog inte äta det speciellt ofta, tycker det innehåller lite för mycket läskiga saker..

Ett svar to “Grillad korv”

  1. Sara 20 juli, 2010 den 20:23 #

    när jag var mindre gillade jag korv men nu så är den inte en så stor favorit hos mig heller 😛

Kommentera

